cloud
cloud
cloud
cloud
cloud
cloud

Egészséges házi étkezés


  • slider image

Ami számomra még elengedhetetlenül fontos, az a gyermekek egészséges táplálkozása, napközbeni gyermekfelügyeletem másik specialitása az egészséges, házi étkezés lesz: édesanyám és én fogjuk beszerezni a hozzávalókat, és elkészíteni az ételeket. Mióta édesanya vagyok, fokozottan odafigyelek arra, mit és hol vásárolok, és hogyan készítem el azt. A legtöbb zöldséget, bármi is készül belőlük, kizárólag párolom, így megmarad eredeti vitamin és ásványi anyag tartalmuk. A hozzávalók válogatásánál előnyben részesítem az őstermelőktől, valamint ökológiai gazdálkodásból származó termékeket, és természetesen az idénynek megfelelő zöldséget-gyümölcsöt fogyasztjuk. Az ételeket olívaolajjal vagy kókuszzsírral készítem, más nincs is itthon, valamint amiből úgy érzem, szükséges bio terméket venni, abból azt veszek. Az egyetemen, toxikológia c. kurzusomon volt alkalmam közelebbről megismerni milyen és mennyi vegyszert használnak gyümölcsök-zöldségek termesztésénél, így tudom mi az, amit inkább csak bio piacon érdemes beszerezni.